Kom alles te weten over de kansen op het snijvlak van sport, business en overheid

SportNXT: een bijzonder sportmarketingcongres tijdens het WK Volleybal in Nederland (30 september)

Op vrijdag 30 september 2022 organiseren Arko Sports Media en Techonomy de eerste editie van SportNXT, hét sportmarketing congres van Nederland op het snijvlak van sport, business en overheid. SportNXT wordt georganiseerd in het GelreDome te Arnhem, voorafgaand aan de WK Volleybalwedstrijd Nederland - België. Behalve de indrukwekkende line-up aan sprekers, kunnen gasten als afsluiter de Derby der Lage Landen live meemaken. Het congres wordt mede mogelijk gemaakt door de Nederlandse Volleybalbond en Provincie Gelderland.

Het programma van SportNXT bestaat uit 15 sprekers uit binnen- en buitenland, die allen hun strepen in dit boeiende werkveld hebben verdiend. Reeds bevestigd zijn Louise Bach (Head of Global Sponsorships bij Carlsberg en mede verantwoordelijk voor het iconische partnership met Liverpool), Bob Heere (werkend als adviseur voor ‘s werelds meest waardevolle team: Dallas Cowboys) en Jan de Jong (directeur van Eredivisie CV en voormalig directeur van NOS en Feyenoord). Het belooft op inhoudelijk en inspirerend vlak een bijzondere dag te worden.

De kracht van sport

Sport is nog nooit zo prominent en waardevol geweest voor mens, merk en maatschappij. Maar de wereld, en daarmee ook de sport, verandert. En dat biedt kansen. Tijdens de eerste editie van het SportNXT congres, nemen bevlogen sprekers je mee in de ontwikkelingen en kansen op vlak van partnerships, activaties, media, data en privaat-publieke samenwerkingen.

SportNXT is daarmee een must voor iedereen die zich in het speelveld begeeft van sport in combinatie met marketing, media, entertainment en overheden. SportNXT is voor hen die nieuwsgierig zijn en een waardevol netwerk willen opbouwen.

Meer informatie over het programma en de experts die aan het woord komen, is te vinden op de website: www.sportnxt.nl.