Online congres over nieuwe strategieën bij het 'nieuwe' normaal

Schrijf je nu in voor Connect Online op 3, 5 en 9 juni

Deze bijzondere tijd levert voor iedereen die werkzaam is in de sport, cultuur -en entertainment sector veel vragen op. Wat kun je communiceren, wat moet de aard van je boodschap mag of moet zijn en hoe kun je fans en klanten het beste kunt bereiken? Juist nu is het delen van kennis en het krijgen van geslaagde voorbeelden zijn nu meer dan welkom. Sponsorreport en SPORTNEXT organiseren daarom in juni Connect Online: een serie van drie korte, actuele, inspirerende en verbindende online middagcongressen op het gebied van sponsoring en marketing.

De coronacrisis heeft één ding duidelijk gemaakt: allemaal moeten en willen we dingen anders gaan doen. We moeten met elkaar naar het 'nieuwe' normaal en bekijken welke strategieën en modellen hierin kunnen werken. Connect Online speelt hierop in met drie online middagcongressen, waarbij ook volop mogelijkheid is voor (online) netwerken.

Drie thema's

De sessies zijn van 14.00 - 16.30 uur en gaan elke keer in op een specifiek thema. Zo gaat de eerste virtuele bijeenkomst op 3 juni in op het thema communicatie en leiderschap in tijden van crisis. Paul Kok (Hill+Knowlton Strategies), neemt je hierbij mee in effectieve communicatie en Mayke van Keep (de Issuemakers) zal dieper ingaan op impact, reputatie en de communicatieboodschap.

Op 5 juni zullen nieuwe strategieën en modellen centraal staan. Bob van Oosterhout (Triple Double) zal uitdagingen en kansen in sportmarketing na corona bespreken. Terrence Burns / Peter Laatz (IEG) zullen dat verhaal aanvullen vanuit een internationale blik met uitdagingen voor sponsoring.

De derde bijeenkomst staat in het teken van succesvolle cases uit de praktijk waarbij snel aanpassen veel heeft opgeleverd. Zo zal Nike Boor (Fonds Gehandicaptensport) het succes van de Online Collecteweek Tik ’n Euro toelichten. Vlogger Bas Tietema laat verder zien dat TikTok het medium tijdens corona is voor een creatieve boodschap.

Inschrijven

Is het gratis? Nee, dat kan gezien de online omgeving en het palet aan uitstekende sprekers niet. Kwaliteit heeft immers een prijs. Wat wel kan: deelnemen voor nog geen vijftig euro!
Dus schrijf via de button hieronder in voor één, twee of alle sessies en blijf zo verbonden met je vakgenoten op het gebied van sponsoring & marketing.