Nieuws

10 oktober 2017   //
De voetbalweek van S&S: Club accepteert sponsor onder protest
10 oktober 2017 // Voetbal
Non-league football in Engeland lijkt op ons amateurvoetbal, maar de piramide bestaat daar uit een groot aantal regionale klassen met een eigen bestuur. Zo organiseert de Isthmanian League het zevende en achtste niveau onder de Premier League met clu...
Pijl
Pijl
3 oktober 2017   //
De voetbalweek van S&S: Kritiek EU op Barcelona FC
3 oktober 2017 // Voetbal
'Meer dan een club' noemt Barcelona FC zich. Zo was de club de afgelopen dagen zeer actief tijdens de afhankelijkscampagne van Catalonië en besloot het zelf om het thuisduel tegen Las Palmas zonder publiek te spelen, nadat de Spaanse bond uitstel op ...
Pijl
Pijl
26 september 2017   //
De voetbalweek van S&S: Vrouwenvoetballers op de barricades
26 september 2017 // Voetbal
Met het toenemende succes gaan steeds meer vrouwenteams hun rechten opeisen. Deze maand ging een vriendschappelijk duel tussen de Oranje Leeuwinnen en hun tegenstanders uit de EK-finale niet door, omdat de Deense vrouwen eerst een verbeterde betaling...
Pijl
Pijl
19 september 2017   //
De voetbalweek van S&S: Manchester United populairste club in China
19 september 2017 // Voetbal
Volgens onderzoek van Mailman, het marketingplatform voor sport in China, was Manchester United het afgelopen jaar de populairste club in China, waarmee het Bayern München (2016) en Real Madrid (2015) opvolgt. Mailman analyseert hiervoor de interneta...
Pijl
Pijl
12 september 2017   //
De voetbalweek van S&S: Real Madrid lanceert bijzondere documentaireserie op Facebook
12 september 2017 // Voetbal
Als populairste sportploeg met ruim honderdmiljoen volgers komt Real Madrid nu met een documentaireserie op het nieuwe Facebook Watch, dat voorlopig alleen in de Verenigde Staten te zien is. De rest van de wereld is nu nog aangewezen op de Hala Madri...
Pijl
Pijl
5 september 2017   //
De voetbalweek van S&S: Modernisering logo’s alleen bij clubs netelige kwestie
5 september 2017 // Voetbal
Het 61e Eredivisieseizoen begon enkele weken geleden met een nieuw logo. De verandering kreeg weinig reacties, net zoals het nieuwe logo van de Bundesliga vrijwel ongemerkt passeerde. Op clubniveau liggen veranderingen gevoeliger.
Pijl
Pijl


Partnernieuws

Fontys Economische Hogeschool Tilburg (SPECO) Marketingplan New Heroes Basketball van winnaar SPECO-Award
Werkenindesport.nl Nieuwe vacatures in de sport bij: KNVB, NHV en Krajicek Foundation
Arko Sports Media SPORTNEXT Training The Next Level of Storytelling: Het verhaal maakt je mer...
Neptunus Etagehal bouwen op een berghelling: de uitdaging van tijdelijke accommodati...
ATPI Sports Events Van vliegtuigstoel tot gouden plak
Sportgeneeskunde Nederland Anne Benjaminse en Nick van der Horst winnen TulipMed Prijs 2016
NOC*NSF Ferrero en NOC*NSF lanceren actieplan om sportplezier bij kinderen te vergr...
Sport & Zaken European Company Games komen naar #Arnhem2021!
Jongeren Op Gezond Gewicht Winning Serve met Team:Fit bij het Ricoh Open
TDE Triple Double en E-sites bundelen krachten in nieuw digitaal bureau TDE
Hogeschool Rotterdam Opleiding SportMarketing & Management tekent samenwerkingsovereenkomst met ...