Nieuws van Fontys Economische Hogeschool Tilburg (SPECO)

Arko Sports Media en Fontys Economische Hogeschool Tilburg (SPECO) verlengen samenwerking

27 oktober 2017 // Media
Arko Sports Media en Fontys Economische Hogeschool Tilburg (SPECO) verlengen samenwerking
Michel van Troost (Arko Sports Media) en Joris Fiers (Fontys Economische Hogeschool Tilburg)
Arko Sports Media (ASM) en Fontys Economische Hogeschool Tilburg (FEHT) hebben hun brede samenwerking met een jaar verlengd. Het partnership omhelst de titels SPORTNEXT en Sport & Strategie.

FEHT is met de opleiding SPECO al sinds de officiële start van SPORTNEXT (september 2011) als een van de initiatiefnemers verbonden aan het sportmarketingplatform en heeft door zijn grote betrokkenheid een belangrijke rol gespeeld in de groei van de grootste sportmarketingcommunity in de Benelux. 

Jonge, aankomende professionals ondersteunen 

Michel van Troost, directeur Arko Sports Media, is bij met de verlenging van de samenwerking: "Fontys Economische Hogeschool Tilburg is met de opleiding SPECO een van de founding fathers van SPORTNEXT en heeft de afgelopen zes jaar een belangrijk aandeel gehad in de verdere professionalisering van onze toekomstige vakgenoten. We zijn blij een betrokken partner als FEHT langer aan SPORTNEXT en Sport & Strategie te kunnen binden. Het is belangrijk jonge, aankomende professionals te ondersteunen en dat doen wij graag als Arko Sports Media. Tevens geeft het partnership ons de kans gebruik te maken van de ruim aanwezige kennis op de vlakken sportmarketing en –communicatie binnen SPECO."

Joris Fiers, directeur Fontys Economische Hogeschool Tilburg, waarvan SPECO een onderdeel is: "We zijn blij dat we met SPECO onze samenwerking met Arko Sports Media continueren. Arko Sports Media staat in het hart van de sportwereld en is een perfect uithangbord voor onze studenten. Partnerships als deze prikkelen de studenten het beste uit zichzelf te halen. We leggen de lat weer iets hoger en kunnen op deze manier nog betere sportmarketing- en sportcommunicatiestudenten klaarstomen voor het werkveld."

Sterke multimediale kennisplatforms

ASM beschikt met SPORTNEXT en Sport & Strategie over twee sterke multimediale kennisplatforms, die een grote groep sportprofessionals in de Nederlandse markt bedienen. Online door dagelijks te berichten over de laatste ontwikkelingen in de sportmarkt, maar ook offline met de uitgave van magazines, vakbladen en jaarboeken. Daarnaast worden er gedurende het jaar verschillende evenementen georganiseerd waar professionals elkaar kunnen ontmoeten en nieuwe kennis wordt vergaard.

Fontys Economische Hogeschool Tilburg is marktleider met haar aan sportbusiness gerelateerde opleidingen: SPECO Sportmarketing en SPECO Sportcommunicatie en de Johan Cruyff Academy.

Powered by

Fontys Economische Hogeschool Tilburg (SPECO)
  • Fontys Economische Hogeschool Tilburg is marktleider met haar sportbusiness gerelateerde opleidingen: SPECO Sportmarketing, SPECO Sportcommunicatie en de Johan Cruyff Academy.

  • Als je SPECO Sportmarketing gaat studeren, kun je na je opleiding meteen aan de slag in de onbegrensde wereld van sportmarketing. De combinatie van marketing-, financiële en natuurlijk sportkennis opent deuren voor je bij bedrijven, overheden en sportbonden.

  • Via SPECO Sportcommunicatie kun je je ontwikkelen tot communicatie specialist, gericht op de sport. Op de Johan Cruyff Academy volgen topsporters de opleiding Sportmarketing (een differentiatie van de hbo-opleiding Commerciële Economie).

Meer nieuws van Fontys Economische Hogeschool Tilburg (SPECO)

27 september 2017
Marketingplan New Heroes Basketball van winnaar SPECO-Award
Pijl
Ralf de Pagter won onlangs de SPECO-Award van de afstudeerlichting juli 2017. In zijn...
27 september 2017 // Ondernemerschap
22 september 2017
Ralf de Pagter winnaar SPECO-Award
Pijl
Ralf de Pagter heeft de SPECO-Award van de afstudeerlichting juli 2017 gewonnen. De SPECO-...
22 september 2017 // Ondernemerschap
7 oktober 2016
Tonny Pijnappels wint SPECO-award voor scriptie over identiteit van N.E.C.
Pijl
Onlangs won student Tonny Pijnappels de SPECO-award voo...
7 oktober 2016 // Ondernemerschap