Nieuws van Fontys Economische Hogeschool Tilburg (SPECO)

Arko Sports Media mediapartner van Fontys Economische Hogeschool Tilburg

8 april 2016 // Ondernemerschap // Door: Redactie
Arko Sports Media mediapartner van Fontys Economische Hogeschool Tilburg
Michel van Troost (Arko Sports Media) en Joris Fiers (Fontys Economische Hogeschool Tilburg).
Voorafgaand aan de officiŽle opening van de tweede editie van het AD Sportfilmfestival Rotterdam hebben Arko Sports Media (ASM) en Fontys Economische Hogeschool Tilburg (FEHT) een handtekening gezet onder een brede samenwerking. FEHT is met de opleiding SPECO al sinds de officiŽle start van SportNEXT (september 2011) als een van de initiatiefnemers aan het sportmarketingplatform verbonden en heeft door zijn grote betrokkenheid een belangrijk steentje bijgedragen aan de spectulaire groei van de grootste sportmarketingcommunity in de Benelux. Door de brede samenwerking wordt het partnership vanaf heden uitgebreid met de titels Sport & Strategie, Sportexpert en Sponsorreport. 

Michel van Troost, directeur Arko Sports Media, is verheugd met de vernieuwde samenwerking: "Fontys Economische Hogeschool Tilburg is met de opleiding SPECO een van de founding fathers van SportNEXT en heeft de afgelopen vijf jaar een belangrijke aandeel gehad in de verdere professionalisering van onze toekomstige vakgenoten. We zijn blij om een betrokken partner als FEHT langer aan SportNEXT te kunnen binden en hopen met deze uitbreiding ook de andere kennisplatforms sterker in de markt te zetten. Met de community's SportNEXT, Sport & Strategie, Sponsorreport en Sportexpert creŽren we ontmoetingsplekken voor de Nederlandse sportprofessionals, zowel online als offline, en brengen we maandelijks meer dan 30.000 vakgenoten op de hoogte van het laatste nieuws en de belangrijkste ontwikkelingen in de sportbusiness.Ē

Joris Fiers, directeur Fontys Economische Hogeschool Tilburg, waarvan SPECO een onderdeel is: "We zijn blij dat we met SPECO onze samenwerking met Arko Sports Media verder hebben geÔntensiveerd. Met deze samenwerking willen we onze studenten en docenten voorzien van kwalitatief hoogstaande en actuele kennis over sport en het beweegveld daaromheen. We zijn ervan overtuigd dat we op deze manier nog betere sportmarketing- en sportcommunicatiestudenten kunnen klaarstomen voor het werkveld."

ASM beschikt met SportNEXT, Sport & Strategie, Sponsorreport en Sportexpert over vier multimediale kennisplatforms, die een grote groep sportprofessionals in de Nederlandse markt bedienen. Online door dagelijks te berichten over de laatste ontwikkelingen in de sportmarkt, maar ook offline met de uitgave van magazines, vakbladen, jaarboeken en reports. Daarnaast worden er gedurende het jaar verschillende evenementen georganiseerd waar professionals elkaar kunnen ontmoeten en nieuwe kennis wordt vergaard. Fontys Economische Hogeschool Tilburg is marktleider met haar aan sportbusiness gerelateerde opleidingen: SPECO Sport & Marketing/Management, SPECO Sport & Media en de Johan Cruyff University. 



Powered by

Fontys Economische Hogeschool Tilburg (SPECO)
  • Fontys Economische Hogeschool Tilburg is marktleider met haar sportbusiness gerelateerde opleidingen: SPECO Sportmarketing, SPECO Sportcommunicatie en de Johan Cruyff Academy.

  • Als je SPECO Sportmarketing gaat studeren, kun je na je opleiding meteen aan de slag in de onbegrensde wereld van sportmarketing. De combinatie van marketing-, financiŽle en natuurlijk sportkennis opent deuren voor je bij bedrijven, overheden en sportbonden.

  • Via SPECO Sportcommunicatie kun je je ontwikkelen tot communicatie specialist, gericht op de sport. Op de Johan Cruyff Academy volgen topsporters de opleiding Sportmarketing (een differentiatie van de hbo-opleiding CommerciŽle Economie).

Meer nieuws van Fontys Economische Hogeschool Tilburg (SPECO)

7 oktober 2016
Tonny Pijnappels wint SPECO-award voor scriptie over identiteit van N.E.C.
Pijl
Onlangs won student Tonny Pijnappels de SPECO-award voo...
7 oktober 2016 // Ondernemerschap