Rob Peters

17 april 2015 //
Rob  Peters
TwitterLinkedInWebsite
Rob is partner / account director bij digitaal bureau E-sites. Als strateeg realiseert hij web en mobile oplossingen in de sport. Hij is verantwoordelijk binnen E-sites voor de accountmanagers en marketeers. Zelf is hij sportief als hardloper, fietser en MTB-er.

Opiniemakers

Bas van den Beld
11 augustus 2015
Pijl
Bas van den Beld is Digital Marketing Strategist. Hi...
Erik Poel
29 oktober 2014
Algemeen directeur KNLTB
Pijl
Algemeen directeur KNLTB
Rhijn Visser
23 januari 2017
Pijl
Rhijn Visser (50) is geneeskundig specialist en sportarts in het Elkerliek Ziekenhuis in H...


Partnernieuws

Fontys Economische Hogeschool Tilburg (SPECO) Marketingplan New Heroes Basketball van winnaar SPECO-Award
Werkenindesport.nl Nieuwe vacatures in de sport bij: KNVB, NHV en Krajicek Foundation
Arko Sports Media SPORTNEXT Training The Next Level of Storytelling: Het verhaal maakt je mer...
Neptunus Etagehal bouwen op een berghelling: de uitdaging van tijdelijke accommodati...
ATPI Sports Events Van vliegtuigstoel tot gouden plak
Sportgeneeskunde Nederland Anne Benjaminse en Nick van der Horst winnen TulipMed Prijs 2016
NOC*NSF Ferrero en NOC*NSF lanceren actieplan om sportplezier bij kinderen te vergr...
Sport & Zaken European Company Games komen naar #Arnhem2021!
Jongeren Op Gezond Gewicht Winning Serve met Team:Fit bij het Ricoh Open
TDE Triple Double en E-sites bundelen krachten in nieuw digitaal bureau TDE
Hogeschool Rotterdam Opleiding SportMarketing & Management tekent samenwerkingsovereenkomst met ...