Dagmar van Stiphout

9 juli 2014 //
Dagmar van  Stiphout
TwitterLinkedInWebsite
Begin 2010 heeft Dagmar na ruim 10 jaar MKB de overstap gemaakt naar de sportwereld en is hij manager marketing en communicatie van de KNGU. Een managementfunctie in de omgeving waar zijn hart echt ligt: sport. Marketing en communicatie zijn hierin geen doel op zich, maar een middel om organisaties en mensen in de sport in beweging te krijgen.

Opiniemakers

Vincent Luyendijk
28 februari 2017
Pijl
Vincent Luyendijk is algemeen directeur van de Koninklijke Nederlandsche Wielren Unie (KNW...
Hans Westerbeek
29 september 2016
Pijl
Hans Westerbeek is Pro-Vice Chancellor (deputy vice-chanc...
Erik-Jan Koers
9 februari 2017
Pijl
Erik-Jan Koers is sinds januari 2003 werkzaam voor NOC*NSF, sinds januari 2015 als prest...


Partnernieuws

Fontys Economische Hogeschool Tilburg (SPECO) Arko Sports Media en Fontys Economische Hogeschool Tilburg (SPECO) verlenge...
Werkenindesport.nl Nieuwe vacatures in de sport bij: SenW, Nevobo en KNVB
Neptunus Etagehal bouwen op een berghelling: de uitdaging van tijdelijke accommodati...
ATPI Sports Events Van vliegtuigstoel tot gouden plak
Sportgeneeskunde Nederland Anne Benjaminse en Nick van der Horst winnen TulipMed Prijs 2016
NOC*NSF Ferrero en NOC*NSF lanceren actieplan om sportplezier bij kinderen te vergr...
Sport & Zaken European Company Games komen naar #Arnhem2021!
Jongeren Op Gezond Gewicht Winning Serve met Team:Fit bij het Ricoh Open
TDE Triple Double en E-sites bundelen krachten in nieuw digitaal bureau TDE
Hogeschool Rotterdam Opleiding SportMarketing & Management tekent samenwerkingsovereenkomst met ...
Improve Your Business English 7 tips om je Engelse uitspraak te verbeteren