Dagmar van Stiphout

9 juli 2014 //
Dagmar van  Stiphout
TwitterLinkedInWebsite
Begin 2010 heeft Dagmar na ruim 10 jaar MKB de overstap gemaakt naar de sportwereld en is hij manager marketing en communicatie van de KNGU. Een managementfunctie in de omgeving waar zijn hart echt ligt: sport. Marketing en communicatie zijn hierin geen doel op zich, maar een middel om organisaties en mensen in de sport in beweging te krijgen.

Opiniemakers

Thom Harinck
26 februari 2015
Pijl
Thom Harinck (71) is (voormalig) kickbokstrainer
Erik Lenselink
19 juni 2015
Pijl
Erik Lenselink is manager Sportontwikkeling NOC*NSF. 
Michel van Grunsven
15 juni 2016
Pijl
Michel van Grunsven is partner bij sportmarketingbureau Triple Double. 


Partnernieuws

Fontys Economische Hogeschool Tilburg (SPECO) Marketingplan New Heroes Basketball van winnaar SPECO-Award
Werkenindesport.nl Nieuwe vacatures in de sport bij: KNVB, NHV en Krajicek Foundation
Arko Sports Media SPORTNEXT Training The Next Level of Storytelling: Het verhaal maakt je mer...
Neptunus Etagehal bouwen op een berghelling: de uitdaging van tijdelijke accommodati...
ATPI Sports Events Van vliegtuigstoel tot gouden plak
Sportgeneeskunde Nederland Anne Benjaminse en Nick van der Horst winnen TulipMed Prijs 2016
NOC*NSF Ferrero en NOC*NSF lanceren actieplan om sportplezier bij kinderen te vergr...
Sport & Zaken European Company Games komen naar #Arnhem2021!
Jongeren Op Gezond Gewicht Winning Serve met Team:Fit bij het Ricoh Open
TDE Triple Double en E-sites bundelen krachten in nieuw digitaal bureau TDE
Hogeschool Rotterdam Opleiding SportMarketing & Management tekent samenwerkingsovereenkomst met ...