Jan de Jong

4 maart 2014 //
Jan de Jong
TwitterLinkedInWebsite
Algemeen Directeur NOS
6 oktober 14   //
Commerciële omroepen willen wel de lusten maar niet de lasten van sport
6 oktober 14 // Media
Voor de komst van commerciële televisie in Nederland in 1989 had de NOS een monopolie en kon zij vanuit een soort ivoren toren besluiten wat ze goed achtte en waar ze wel of geen aandacht aan zou geven. Met commerciële televisie o...
Pijl
4 maart 14   //
4 maart 14 // Media
De NOS wil koste wat kost toonaangevend blijven op het gebied van nieuws en sport, vooral in de markt van mensen jonger dan dertig. Directeur Jan de Jong: “We willen toegankelijk en aanraakbaar zijn, zon- der makkelijk en goedkoop...
Pijl

Opiniemakers

Rhijn Visser
23 januari 2017
Pijl
Rhijn Visser (50) is geneeskundig specialist en sportarts in het Elkerliek Ziekenhuis in H...
Robert Geerlings
6 juni 2016
Pijl
Robert Geerlings begeleidt en adviseert vanuit zijn professie als advocaat topvoetballers,...
Gerben Eggink
5 mei 2015
Pijl
Voormalig kwartiermaker en opsteller Olympisch Plan 2028


Partnernieuws

Fontys Economische Hogeschool Tilburg (SPECO) Marketingplan New Heroes Basketball van winnaar SPECO-Award
Werkenindesport.nl Nieuwe vacatures in de sport bij: KNVB, NHV en Krajicek Foundation
Arko Sports Media SPORTNEXT Training The Next Level of Storytelling: Het verhaal maakt je mer...
Neptunus Etagehal bouwen op een berghelling: de uitdaging van tijdelijke accommodati...
ATPI Sports Events Van vliegtuigstoel tot gouden plak
Sportgeneeskunde Nederland Anne Benjaminse en Nick van der Horst winnen TulipMed Prijs 2016
NOC*NSF Ferrero en NOC*NSF lanceren actieplan om sportplezier bij kinderen te vergr...
Sport & Zaken European Company Games komen naar #Arnhem2021!
Jongeren Op Gezond Gewicht Winning Serve met Team:Fit bij het Ricoh Open
TDE Triple Double en E-sites bundelen krachten in nieuw digitaal bureau TDE
Hogeschool Rotterdam Opleiding SportMarketing & Management tekent samenwerkingsovereenkomst met ...