Jan de Jong

4 maart 2014 //
Jan de Jong
TwitterLinkedInWebsite
Algemeen Directeur NOS
6 oktober 14   //
Commerciële omroepen willen wel de lusten maar niet de lasten van sport
6 oktober 14 // Media
Voor de komst van commerciële televisie in Nederland in 1989 had de NOS een monopolie en kon zij vanuit een soort ivoren toren besluiten wat ze goed achtte en waar ze wel of geen aandacht aan zou geven. Met commerciële televisie o...
Pijl
4 maart 14   //
4 maart 14 // Media
De NOS wil koste wat kost toonaangevend blijven op het gebied van nieuws en sport, vooral in de markt van mensen jonger dan dertig. Directeur Jan de Jong: “We willen toegankelijk en aanraakbaar zijn, zon- der makkelijk en goedkoop...
Pijl

Opiniemakers

Mirjam Admiraal
20 november 2015
Pijl
Mirjam Admiraal werkt sinds 1 augustus 2015 als onderzoeker...
Annelies Knoppers
8 juli 2015
Pijl
Annelies Knoppers is professor aan de Universiteit Utrecht. Ze houdt zich bezig met onderz...
Tjark de Lange
24 december 2015
Pijl
Tjark de Lange (48) is voorzitter van het Nederlands Hand...


Partnernieuws

Arko Sports Media Arko Sports Media zoekt Junior Event Professional
Neptunus Etagehal bouwen op een berghelling: de uitdaging van tijdelijke accommodati...
Werkenindesport.nl Nieuwe vacatures in de sport bij: Sportief Capelle, China Plus en Wieleraca...
ATPI Sports Events Van vliegtuigstoel tot gouden plak
Sportgeneeskunde Nederland Anne Benjaminse en Nick van der Horst winnen TulipMed Prijs 2016
Fontys Economische Hogeschool Tilburg (SPECO) Tonny Pijnappels wint SPECO-award voor scriptie over identiteit van N.E.C.
NOC*NSF Ferrero en NOC*NSF lanceren actieplan om sportplezier bij kinderen te vergr...
Sport & Zaken European Company Games komen naar #Arnhem2021!
Jongeren Op Gezond Gewicht Winning Serve met Team:Fit bij het Ricoh Open
TDE Triple Double en E-sites bundelen krachten in nieuw digitaal bureau TDE
Hogeschool Rotterdam Opleiding SportMarketing & Management tekent samenwerkingsovereenkomst met ...