Peter Sprenger

29 juli 2015 //
Peter  Sprenger
TwitterLinkedInWebsite
Peter Sprenger begeleidt bedrijven in de transitie naar de digitale wereld. Als kerndocent Strategische Marketing is hij verbonden aan de IBO Business School. Tevens doceert hij in het programma Digitaal Leiderschap van de Academie voor Management. In 2013 publiceerde hij het boek ‘De iPad economie’.

Opiniemakers

Hans van Kastel
18 april 2016
Pijl
Hans van Kastel is woordvoerder en voorlichter bij de KNV...
Bob van Oosterhout
12 oktober 2014
Directeur Triple Double Sportmarketing BV
Pijl
Oprichter en directeur van Triple Double Sportmarketing BV
Hans de Boer
3 november 2016
Pijl
Hans de Boer is voorzitter VNO-NCW en delegatieleider van de Nederlandse handelsmissie naa...


Partnernieuws

Fontys Economische Hogeschool Tilburg (SPECO) Arko Sports Media en Fontys Economische Hogeschool Tilburg (SPECO) verlenge...
Werkenindesport.nl Nieuwe vacatures in de sport bij: SportFriends, KNZB en Kenniscentrum Sport...
Neptunus Etagehal bouwen op een berghelling: de uitdaging van tijdelijke accommodati...
ATPI Sports Events Van vliegtuigstoel tot gouden plak
Sportgeneeskunde Nederland Anne Benjaminse en Nick van der Horst winnen TulipMed Prijs 2016
NOC*NSF Ferrero en NOC*NSF lanceren actieplan om sportplezier bij kinderen te vergr...
Sport & Zaken European Company Games komen naar #Arnhem2021!
Jongeren Op Gezond Gewicht Winning Serve met Team:Fit bij het Ricoh Open
TDE Triple Double en E-sites bundelen krachten in nieuw digitaal bureau TDE
Hogeschool Rotterdam Opleiding SportMarketing & Management tekent samenwerkingsovereenkomst met ...
Improve Your Business English 7 tips om je Engelse uitspraak te verbeteren