Peter Sprenger

29 juli 2015 //
Peter  Sprenger
TwitterLinkedInWebsite
Peter Sprenger begeleidt bedrijven in de transitie naar de digitale wereld. Als kerndocent Strategische Marketing is hij verbonden aan de IBO Business School. Tevens doceert hij in het programma Digitaal Leiderschap van de Academie voor Management. In 2013 publiceerde hij het boek ‘De iPad economie’.

Opiniemakers

Hans van Kastel
18 april 2016
Pijl
Hans van Kastel is woordvoerder en voorlichter bij de KNV...
Jan Rijpstra
21 september 2016
Pijl
Jan Rijpstra is burgemeester van Noordwijk en voorzitter...
Gerard Dielessen
24 april 2014
Algemeen directeur NOC*NSF
Pijl
Gerard Dielessen is algemeen directeur van NOC*NSF, eerder was hij algemeen directeur bij ...


Partnernieuws

Fontys Economische Hogeschool Tilburg (SPECO) Marketingplan New Heroes Basketball van winnaar SPECO-Award
Werkenindesport.nl Nieuwe vacatures in de sport bij: KNVB, NHV en Krajicek Foundation
Arko Sports Media SPORTNEXT Training The Next Level of Storytelling: Het verhaal maakt je mer...
Neptunus Etagehal bouwen op een berghelling: de uitdaging van tijdelijke accommodati...
ATPI Sports Events Van vliegtuigstoel tot gouden plak
Sportgeneeskunde Nederland Anne Benjaminse en Nick van der Horst winnen TulipMed Prijs 2016
NOC*NSF Ferrero en NOC*NSF lanceren actieplan om sportplezier bij kinderen te vergr...
Sport & Zaken European Company Games komen naar #Arnhem2021!
Jongeren Op Gezond Gewicht Winning Serve met Team:Fit bij het Ricoh Open
TDE Triple Double en E-sites bundelen krachten in nieuw digitaal bureau TDE
Hogeschool Rotterdam Opleiding SportMarketing & Management tekent samenwerkingsovereenkomst met ...