Peter Sprenger

29 juli 2015 //
Peter  Sprenger
TwitterLinkedInWebsite
Peter Sprenger begeleidt bedrijven in de transitie naar de digitale wereld. Als kerndocent Strategische Marketing is hij verbonden aan de IBO Business School. Tevens doceert hij in het programma Digitaal Leiderschap van de Academie voor Management. In 2013 publiceerde hij het boek ‘De iPad economie’.

Opiniemakers

Loek Groot
17 november 2015
Pijl
Loek Groot is universitair hoofddocent Economie van de publieke sector aan de Utrecht Univ...
Tim Takken
3 december 2015
Pijl
Tim Takken is als Senior Wetenschapper/Medisch Fysioloog verbonden aan Het Kinderbewegings...
Henk Markerink
26 november 2014
CEO Amsterdam Arena
Pijl
CEO Amsterdam Arena


Partnernieuws

Arko Sports Media Arko Sports Media zoekt Junior Event Professional
Neptunus Etagehal bouwen op een berghelling: de uitdaging van tijdelijke accommodati...
Werkenindesport.nl Nieuwe vacatures in de sport bij: Sportief Capelle, China Plus en Wieleraca...
ATPI Sports Events Van vliegtuigstoel tot gouden plak
Sportgeneeskunde Nederland Anne Benjaminse en Nick van der Horst winnen TulipMed Prijs 2016
Fontys Economische Hogeschool Tilburg (SPECO) Tonny Pijnappels wint SPECO-award voor scriptie over identiteit van N.E.C.
NOC*NSF Ferrero en NOC*NSF lanceren actieplan om sportplezier bij kinderen te vergr...
Sport & Zaken European Company Games komen naar #Arnhem2021!
Jongeren Op Gezond Gewicht Winning Serve met Team:Fit bij het Ricoh Open
TDE Triple Double en E-sites bundelen krachten in nieuw digitaal bureau TDE
Hogeschool Rotterdam Opleiding SportMarketing & Management tekent samenwerkingsovereenkomst met ...